Thứ Sáu, 28 tháng 10, 2022

IELTS Speaking - Từ Vựng Và Sample Answer Topic: Travel

4. How / she / travel / work / every day? Currently, Booking is handling about 1 million nights of booking every day. 039;s leading and complete online flight and hotel booking service. 039;s entrepreneurial ecosystem. As soon as the project was launched, it received the East Venture fund, which invested strongly. 039;s website is quite user-friendly, which helps customers easily look up information and update promotions. Focusing on two important services for every trip, Traveloka integrates airline and hotel bookings right on a website or mobile app, for destinations across Southeast Asia. Besides these prestigious awards, Traveloka also ranks among the Top 20 most significant brands in Indonesia with a score of 168. Currently, Traveloka has been present in most Southeast Asian countries, such as Thailand, Singapore, Malaysia, the Philippines and even Vietnam. Every month, Traveloka also regularly conducts discount programs from 10% - 30% to reduce the burden of airfare and hotel room for users. Welcome to Vietnam market from March 2016, Traveloka with all technological advantages and deep understanding of Southeast Asia market is committed to providing domestic users with experience in booking flight and room tickets best hotel. At Booking you can also book hotels without a credit card (postpaid).


Optimize travel marketing strategy In addition to corporate strategy (focusing on rational personnel assignment) and business strategy (minimizing the number of services to ensure quality), Traveloka also possesses an ingenious and focused marketing marketing strategy build a multi-channel customer access platform to motivate them to use the service. Secondly, a huge crowd of tourists can also affect the city, causing inconvenience to local residents. This number is about 10 times the number of hotel bookings on Agoda. Traveloka offers a meaningful message: air tickets, hotel rooms have been handed over, many families have finally enjoyed a perfect Tet together. The video is part of the "Family is Tet" campaign organized by Traveloka and Da Nang Tourism, to thank the "silent heroes" who temporarily put personal happiness to create Tet for others. Currently, Traveloka is applying the 4 most popular payment methods used by Vietnamese consumers: international credit cards, domestic ATM cards, payment through convenience stores linked to Payoo and bank transfer ( Vietcombank, ACB, VietinBank, Sacombank and Techcombank). For international ticket booking, Traveloka recommends round-trip flights saving up to 40% of the fare with the "Smart Combo" label for some airlines.


Traveloka app or website are final prices, with no additional taxes or fees required. Some other important factors must be mentioned are competitive prices, high speed, multipurpose payment, 24-hour service, reliable and convenient, etc. 74% and 59%. This is the second consecutive year Traveloka has been honored in this prestigious award ceremony. Traveloka has funded the entire cost, bringing their families to this beautiful coastal city. Television advisement TV commercials have an advantage in word of mouth marketing, traveloka has taken advantage of this by mass producing TVC funny commercials on television. C.They each have a park in the middle of the city. In 2016, for the first time, Mytour awarded the "Best Hotels Award" to honor quality hotels that were trusted on Mytour. Mytour Mytour is one of the leading reputable services in the country, constantly launching many promotions, reducing room rates, Mytour is increasingly being trusted by many customers. 3) than one meaning. Khách sạn có tuổi đời hơn 100 năm đã được Philippe Starck thiết kế lại theo cách thức hoàn toàn mới: Hiện đại, sang trọng nhưng vẫn giữ kiến trúc vốn có cùng chất thơ nguyên bản. Mặc dù so về thời gian thì Chan chỉ mới bắt đầu quay và chia sẻ những vlog đầu tiên mới từ hồi cuối năm 2018 đây thôi, thế nhưng kênh YouTube Việt Nam của anh chàng cũng vẫn ghi nhận được thành tích khá đáng nể với hơn 44.000 lượt subcribers - một con số mơ ước đối với những ai mới bắt đầu làm vlog du lịch Việt Nam.


Không mang tính chất hoạt động mạnh như các trang mạng khác thì Traveloka đang rất thịnh hành là một trong những cái tên nổi bật được đánh giá rất cao bởi chính người dùng khi đang có sức hút mãnh liệt tại Việt Nam. Theo Khoa, đến nay, tình hình dịch bệnh bước đầu được kiểm soát, hơn 2 tuần Việt Nam không ghi nhận ca nhiễm trong cộng đồng. Trong 3 năm kể từ ngày 15/3, công dân 13 nước được miễn thị thực khi đến Việt Nam, không phân biệt loại hộ chiếu và mục đích nhập cảnh. Khảo sát trên Flightscanner, giá vé khứ hồi đến Tokyo trong thời điểm từ ngày 19-31/12 thấp nhất là 1.043 SGD (17,8 triệu đồng), cho các chuyến bay của công ty con ZIPAIR Tokyo của Japan Airlines. Những cái tên quen thuộc như cô gái Nhật Akari với kênh aNcari hay chàng trai Đinh Võ Hoài Phương cùng nụ cười tươi tắn của Khoai Lang Thang… Theo bà, hiện nhiều hãng hàng không đã bổ sung các chuyến bay đến các điểm đến quan trọng như Nhật Bản, Hồng Kông và Đài Loan. Với số điểm thưởng tích lũy sau mỗi lần đặt chỗ, những khách hàng thân thiết của Traveloka sẽ được hướng các điểm lấy các ưu đãi cực kỳ thiết yếu từ các thương hiệu hàng đầu như Robins, Laneige, Mia, NOW, Leflair, Shopee, JAMJA ,…


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

https://pastebin.com/u/travelist https://www.reverbnation.com/travelist https://www.goodreads.com/user/show/154295499-travelist https://link...